Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Όταν οι προπονητές στην Κορινθία αποκτήσουν προσωπικότητα θα αλλάξει εικόνα το ποδόσφαιρο του νομού μας.


Γιάννη Χόντια εγώ σε πίστεψα και γι αυτό και σ απάντησα 


Διαβάζω


Κύριε Σκούρτη καλημέρα σας,εύχομαι καταρχήν να είσαστε καλά και να έχετε υγεία,αυτά που γράφω το εννοώ πέρα για πέρα,όλοι το γνωρίζουν αλλά κανείς δεν τολμάει να τα πει,εγώ δεν φοβάμαι και δεν προσκυνάω κανέναν,γιατί στη ζωή μου δεν μου χαρίστηκε τίποτα και ότι έχω καταφέρει το έχω πετύχει με τις δικές μου πλάτες και όσον αφορά τη δουλειά μου αυτή μιλάει από μόνη της,ο λόγος που σχολίασα το ποστ σας ήταν για να δώσω τροφή για σκέψη και προβληματισμό στους προπονητές,μήπως και όλη αυτή η κατάσταση αλλάξει και μπορέσουμε να δώσουμε ελπίδα στα νέα παιδιά.
Με φιλικούς χαιρετισμούς και σεβασμό στη προσπάθεια σας.
Σχολιάζει ο Νικηφόρος

Η προσπάθεια μου να γίνει ισχυρός ο σύλλογος των προπονητών είναι ένας να βοηθήσουν τα νιάτα του νομού μας ( όσα είναι προικισμένα με ταλέντο ) να πάρουν τον δρόμο τον σωστό και όχι αυτών πεζόδρομων και των καφετεριών Και μόνο εσείς οι δάσκαλοι του ποδοσφαίρου μπορείτε να το πετύχετε και κανένας άλλος Αλλά για να υλοποιηθούν όλα αυτά πρέπει αυτοί που αντιμετωπίζουν κάποιους που φέρουν κάποια αξιώματα ( τα οποία έχουν αποκτήσει με την ψήφο ) να μη παθαίνουν γλωσσοδέτη. Και εσύ αντιμετώπισες έναν παράγοντα του ποδοσφαίρου με ράσα που έχει μπει στην κυριολεξία στο πετσί του ρόλου του. Αυτοί που θα διοικούν τον σύλλογο σας πρέπει να περάσουν στους παράγοντες το μήνυμα που είναι ένα " Για να υπάρξει ποδόσφαιρο πρέπει να υπάρχει σεβασμός στον δάσκαλο προπονητή του ποδοσφαίρου