Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Έφτασα στο σημείο να μη έχω την δυνατότητα να βάλω κατσαρόλα στη φωτιά αλλά θα σας ξεσκεπάσω


Αυτά που συνάντησα εδώ στην Κορινθία δεν μπορώ να καταλάβω που πρέπει να πάω να τα κατατάξω για να μη πάρω τα βουνά και τα λαγκάδια.
Κατήγγειλα μια λεηλασία του ταμείου του Ολυμπιακού Λουτρακίου τον Ιούλιο του 2005 και η δίκη δεν έχει γίνει ακόμα. Τα ευρώ που λείπουν από το ταμείο της ομάδας για μένα ήταν πάνω από 200.000 ευρώ ο ορκωτός λογιστής που τον όρισε ο ανακριτής τα έβγαλε 163.700. Και όμως η δίκη δεν έχει γίνει ακόμα.
Ενώ εγώ έχω εισπράξει μέχρι σήμερα οκτώ μήνες φυλακή από μήνυση που μου έκανε ο κ. Μάνος  Μαυρογόνατος που είμαι βέβαιος θα είναι η μοναδική που θα έχει κάνει. Αλλά όταν θα ανοίξω τον φάκελλο του Ηλία Σιώκου τότε θα δείτε γιατί έπρεπε να κλείσει και η φωνή μου και η γραφή μου. Βέβαια στο εφετείο η ποινή παραγράφη
Έγινε η γενική συνέλευση της ένωσης ποδοσφαιρικών σωματείων Κορινθίας και εκεί ένας αρχιφύλακας χωρίς να έχει καμία ιδιότητα και επομένως παράνομα βρισκόταν μέσα στην αίθουσα δημιούργησε επεισόδιο με την βοήθεια δυο μπράβων που ειδικά και όχι πρώτη φορά είχε φέρει ο κ. Τσιχριτζής για να επιβάλει την τάξη Ο πολίτης σε βάρος του οποίου έγινε το επεισόδιο πήγε στον προϊστάμενο του και του είπε να του κάνει συστάσεις. Και ο κ. αρχιφύλακας άφησε να περάσει το τρίμηνο και την τελευτά μέρα που έληγε η προθεσμία μου την έκανε. για να μη έχει το δικαίωμα ο πολίτης εις βάρος του οποίου έγινε το επεισόδιο να του κάνει.




Όλα αυτά που έκανε ο παρανόμως ευρισκόμενος αστυνομικός υπάλληλος τα έγραψα στην εφημερίδα Πρωινή απευθυνόμενος προς τον αστυνομικό διευθυντή Κορινθίας.Και όταν πήρα την μήνυση που μου έκανε ο αρχιφύλακας πήγα στον Αστυνομικό διευθυντή και του είπα γιατί δεν έλαβε υπόψη την ανοιχτή επιστολή που του έκανα μου είπε ότι δεν διαβάζει εφημερίδες.
Βέβαια τώρα ως απόστρατος θα έχει όλο το χρόνο να διαβάζει εφημερίδες. Και εδώ ερήμην δικάστηκα ένα χρόνο που όλα μαζί μας κάνουν 20 μήνες.
Και ερχόμαστε και στην καταδίκη του κ. Γιαλοψού που μάλιστα την έκανε πρωτοσέλιδο

Και γνωρίζει ο κ. Γιαλοψός ότι η καταδίκη μου έγινε ερήμην και επαναλαμβάνω πως έγινε όλη αυτή η σκηνοθεσία. για να μη μπορώ να παραστώ πρωτόδικα.
Επίσης γνωρίζει τι είπε ο κ. Αντωνάκης Κουκουλάς που ο δικηγόρος μου όταν έγραφε την έφεση δεν πίστευε στα αυτιά του. Και όταν του έδειξα τα στοιχεία έκανε το σταυρό του.
Και ο φίλος μου ο Κώστας ο Λογοθέτης δεν επαναστατεί για την συζήτηση που κάποιοι την έκλεψαν και ο κ. Γιαλοψόςε απειλεί ότι θα την κυκλοφορήσει με 3.500 CD και σιωπά.
Γράφω συνέχεια στο μπλοκ μου την κατασπατάληση που έκανε ο κ. Γκιώνης την περίοδο 2007 --2010  και οι εισαγγελείς δημοσιογράφοι που ενδιαφέρονται για μια επιταγή των 250 ευρώ και μια προκαταβολή  για την πώληση ενός ακινήτου που ήταν της τάξεως των 10.000 ευρώ  δια μέσου της τράπεζας έχουν γράψει σεντόνια ολόκληρα  
Αλήθεια που βρισκόμαστε και τι επιτέλους ζητάμε από την ζωή .
Μας λέει ο Χριστός μας "Αγαπάτε τους εχθρούς υμών. Και προσεύχεσθε υπέρ των διωκόντων υμάς."
Θα ήθελα ν α ακολουθήσω του λόγους Σου Χριστέ μου αλλά πως θα μπορέσω αυτό να το πετύχω
Όταν αυτοί που ανεβαίνουν στο ψαλτήρι του οίκου Σου και διαβάζουν τα υπέροχα λόγια σου οι ίδιοι καταθέτουν αναληθή στοιχεί με το χέρι στο Ευαγγέλιο.