Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Ο κ. Σουσούνης δεν είναι καλό παράδειγμα για τους νεοσσούς του Α Ο Λουτράκι


Αυτό είναι είναι το επίτευγμα του Π Α Ο Λουτράκι και όχι η άνοδος στην Γ Κατηγορία 



Διαβάζω 



ΑΝΑΝΕΩΣΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΥΣΟΥΝΗ
Παραμένει στους οράνιε ο έμπειρος μεσοεπιθετικός
 Τα πορτοκαλί θα συνεχίσει να φοράει και για την επόμενη χρονιά ο Λευτέρης Σουσούνης, αφού η Διοίκηση της ομάδας και ο ποδοσφαιριστής συμφώνησαν σήμερα για την ανανέωση της συνεργασίας τους ..
Ο έμπειρος μεσοεπιθετικός ήρθε στους οράνιε κατά τη διάρκεια της μετεγγραφικής περιόδου του περασμένου Ιανουαρίου, προσαρμόστηκε άμεσα στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της ομάδας και συνέβαλε τα μέγιστα στην περσινή εξαιρετική πορεία. Πραγματοποίησε 18 συμμετοχές και σημείωσε 10 γκολ. Αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ της ομάδας (μαζί με τον Κώστα Αποστολάκη) με τέσσερα τέρματα στους αγώνες μπαράζ του Μαϊου.
Με αφορμή την ανανέωση της συνεργασίας, ο ποδοσφαιριστής έκανε την εξής δήλωση:
«Θα ήθελα κατ 'αρχάς να ευχαριστήσω τη Διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που δείχνει στο πρόσωπό μου. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος που θα συνεχίσω να αγωνίζομαι στον Α.Ο Λουτράκι. Προσωπικά θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, όπως κάνω άλλωστε και σε όλη τη διάρκεια της αθλητικής μου καριέρας ώστε να βοηθήσω και εγώ να πετύχει η ομάδα τους στόχους της. Είμαι τυχερός γιατί έχω συμπαίκτες εξαιρετικούς σε ποδοσφαιρικό ταλέντο και ακόμη περισσότερο, εξαιρετικούς σε χαρακτήρα και συμπεριφορά. Δουλεύουμε όλοι μας μέσα σε ένα άριστο κλίμα. Αυτό είναι κάτι πολύ βασικό και απαραίτητο για κάθε ποδοσφαιριστή »

Σχολιασμός  Νικηφόρου 

Όλοι περιμένουν να  σχολιάσουν  τι θα γράψω για την ομάδα του Π Α Ο Λουτράκι για να δώσω την ευκαιρία σε κάποιους που τώρα η ομάδα είναι πολύ ψηλά για να αποδείξουν ότι και αυτοί ανεβαίνουν.
Τους απέδειξα με στοιχεία ότι μόνο εγώ νοιαζόμουν όταν τα έβαζα με τον Δήμο και το Καζίνο που δεν τιμούσαν οικονομικά την ομάδα που έδινε διοικητικά μαθήματα 
Οι διαφορές μου με την διοίκηση είναι γνωστές και ποτέ δεν τις έκρυψα. 
Αλλά τώρα δεν μπορώ να χειροκροτήσω την ανανέωση του ποδοσφαιριστή Σουσούνη που αποτελεί την αντίθεση με την τεράστια κυψέλη που η ομάδα του Α Ο Λουτρακίου.  
Άλλο Ακαδημία και άλλο ιαματικά Λουτρά Λουτρακίου που χρειάζονται κάποιοι τόσο μεγάλης ηλικίας. 
 Χαιρετίζομε την συνεργασία με τον προπονητή που απέδειξε ότι είναι σοβαρός αν και τον είχαν χαρακτηρίσει οι προπονητές της εξέδρας   ανίκανο.