Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

Κύριε Αντώνη Κουκουλά είσαστε υποχρεωμένος να δηλώσετε που σας πείραξα για να καταφύγετε στον κ. Εισαγγελέα.




Κύριο 
Αντώνιο Κουκουλά
Λόγιο – Άνθρωπο της Εκκλησίας.



Χθες 14 7 2014 με κάλεσε η Εισαγγελεύς υπηρεσίας  του πρωτοδικείου Κορίνθου για να μου ανακοινώσει ότι έχετε κάνει καταγγελία σε βάρος μου ότι σας ενοχλώ.
Όπως ήταν φυσικό δεν δέχτηκα καμία συνάντηση μαζί σας μπροστά στην κ. Εισαγγελέα όπως είχα το δικαίωμα αυτό και μάλιστα δήλωσα  στην εκπρόσωπο του νόμου εμείς θα συναντηθούμε πλέον στα δικαστήρια.
Αλλά όμως ήθελα να μου στέλνατε μια επιστολή και μέσα στην οποία  να μου πείτε που σας πείραξα . Γιατί νομίζω ήμουνα απέναντι σας άψογος μέχρι του σημείου που πήγατε μάρτυρας στην αγωγή που μου έκανε ο κ. Γιαλοψός .Και εκεί δεν θα είχα τίποτα να πω και να γράψω αν δεν κακοποιούσατε την αλήθεια προκειμένου το δικαστήριο να με δικάσει ερήμην.
Αλήθεια μπορείτε κ.Κουκουλά να καταθέτετε ότι οι σχέσεις  μεταξύ Παύλου και Γιαλοψού είναι άριστες ενώ υπάρχει πρωτόδικη καταδίκη σε βάρος του κ. Γιαλοψου από αγωγή που έκανε ο κ. Παύλου  και στην οποία δίκη είσαστε μάρτυρας.
Εάν δεν πήγαινα την μαρτυρική σας κατάθεση που έγινε στο συμβολαιογραφείο και την απόφαση του Δικαστηρίου ο  Δικηγόρος μου κ. Μαλαφέκας  δεν θα έβαζε όλα αυτά στην έφεση γιατί τα θεωρούσε δικές μου υπερβολές. Γιατί δεν μπορεί κανένας να πιστέψει ένας άνθρωπος του πνευματικού σας επιπέδου ( λόγιος)  θα έλεγε αυτά που δεν ήταν αληθή προκειμένου να καταδικαστώ.
Και η έφεσης μου κ. Κουκουλά μου κόστισε 750 ευρώ και δανείστηκα για να μπορέσω να τα πληρώσω. Γιατί εγώ πάντα ζω μόνο με την σύνταξη μου ενώ αυτό δεν συνέβαινε κατά το παρελθόν με σας. Επίσης από την δημοσιογραφία θα μπορούσα να είχα κάποιο βοήθημα αλλά ποτέ δεν δέχτηκα ούτε μονόλεπτο από δική μου νοοτροπία.
Και εγώ κ. Κουκουλά αμύνομαι και ποτέ δεν κάνω επίθεση.
Και ότι έχω γράψει για σας και ότι θα γράψω υπαγορεύεται από την δημοσιογραφία την ερασιτεχνική και πάντα με στοιχεία .
Υπάρχουν Αλήθεια και Ψεύδος άραγε; Ή υπάρχουν μόνο Νέον και Παλαιόν, και το Ψεύδος είναι απλώς το γήρας της Αλήθειας   


                                                 Καβάφης