Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Ηλίας Σιώκος : η ποδοσφαιρική επιστροφή του στην πόλη του πρέπει κάποιους που θα είχαν τσίπα να προβληματίζει οι άλλοι ας μένουν με την ιδέα του παράγοντα.

Θυμάμαι ότι έκτιζα το σπίτι μου και μια μέρα πήγα στο Θώδειο όχι γιατί ήθελα να δω κάποιο ποδοσφαιρικό παιχνίδι αλλά γιατί ήθελα  ένα τεχνίτη και μου είπαν ότι θα τον βρω μόνο στο γήπεδο. Ήταν η πρώτη φορά που περνούσα την πόρτα του σταδίου που ομολογώ με εντυπωσίασε γιατί φυσούσε ένας αγέρας που λίγες; φορές έχω συναντήσει σε γήπεδο.
Στην κυριολεξία για να περπατήσεις κατέβαλες προσπάθειες Ήταν το 1995 
Και μέσα στο γήπεδο βλέπω έναν μπόμπιρα που με εντυπωσίασε με τα μακριά μαλλιά του που έφθαναν μέχρι την μέση του και τον τρόπο που είχε τιθασεύσει την μπάλα και που ο αέρας δεν τον δημιουργούσε κανένα πρόβλημα. 
Στην κυριολεξία μάλλον πρέπει να την είχε δέσε με τις φακαρόλλες των ποδοσφαιρικών του παπουτσιών και δεν είχε κανένα πρόβλημα. Βέβαια όλα αυτά ήταν στην φαντασία μου γιατί άλλη εξήγηση δεν μπορούσα να δώσω αφού πως διαφορετικά  μπορούσα  να πιστέψω ότι ένας πιτσιρικάς είχε νικήσει και τον αέρα. 
Ρώτησα έναν που βρισκόταν στο κυλικείου του γηπέδου.και μου είπε ότι το όνομα του:. Ηλίας Σιώκος . Που να φανταστώ ότι αυτόν που ρωτούσα ήταν .η κινητή ιστορία του ποδοσφαίρου του Λουτρακίου  Και  ιδιαίτερα του  Ολυμπιακού Και αυτός ήταν  ο Στέφανος Σιτές που  κάποτε αυτοί που διοικούν το Ποδόσφαιρο και το δήμο  πρέπει να  μαζευτούν και να  αποφασίσουν να του  δώσουν μια  τιμητική διάκριση. Και θα έκανα την πρόταση Το κάτω μέρος της παλιάς εξέδρας να πάρει το όνομα του. Γιατί περισσότερες ώρες πέρασε εκεί παρά στο σπίτι του.μαζί με την οικογένεια του.  
Και από την άλλη αντίκρισα τον Ηλία Σιώκο που τότε ήταν ηλικίας 12 - 13 ετών 
Βρήκα τον τον τεχνίτη τον πήρα και πήγαμε    στο υπό κατασκευή σπίτι μου 
Όταν μετά από πενταετία τον είδα  τον Ηλία Σιώκο σκέφτηκα κάτι το τραγικό που φρενάρει την ανάπτυξη του ελληνικού ποδοσφαίρου  
Γιατί αν αυτόν τον μπόμπιρα που είχα δει τον έπιανε στα χέρια του ένας ειδικός θα είχαμε έναν ποδοσφαιριστή που θα μιλούσε η Ευρώπη. 


Κι αυτά δεν τα γράφω γιατί είμαι φίλος με τον πατέρα του. Την δική μου άποψη είχε και ο αείμνηστος φίλος μου  Γιάννης Στέφας. 
Δεν κάνω τον ειδικό του ποδοσφαίρου όπως δεν κάνω και τον επαγγελματία δημοσιογράφο αν και έχω παίξει πολύ ποδόσφαιρο και όταν τελείωσα έγινα διαιτητής.και μετά πρόεδρος στην ομάδα του Χολαργού  Και ούτε ότι έχω δημοσιογραφική πείρα τριάντα και πλέον χρόνων. Κάποιοι που δεν έχουν φορέσει ποτέ ποδοσφαιρικά παπούτσια και κάνουν ποδοσφαιρικές αναλύσεις. Και κάποιοι αυτοτιτλοφορούνται δημοσιογράφοι και δεν μπορούν να ταιριάσουν πέντε γραμμές μονοκόμματα. 
Πιστεύω ότι ο Ηλίας στην ομάδα του Α Ο Λουτρακίου θα προσφέρει πολλά γιατί από το ποδόσφαιρο του Λουτρακίου τον έδιωξαν αυτοί που  δυνάστευαν χρόνια τον Ολυμπιακό. Και γτώρα τον άφησαν γιατί σταμάτησαν οι μεγάλοι χορηγοί 
Τώρα στην νέα του ομάδα που υπάρχει νοικοκυριό θα φανεί τι αξίζει. 
Και εγώ παίρνοντας ως αφετηρία αυτή την επάνοδο του ποδοσφαιριστή στη συνέχεια ανοίγω τον φάκελο Ηλίας Σιώκος και τα παρελκόμενα του  που σημαίνει  τι έχει γίνει στον Ολυμπιακό Λουτρακίου. 
Γιατί ίσως να υπάρξουν ορισμένοι που όχι ίσως αλλά μετά βεβαιότητας θα είναι βαλτοί να βγάλουν τίποτα κραυγές εναντίον του παίκτη . Με αυτά που σε συνέχειες θα δημοσιεύσω θα τους βγάλω τους πιθανούς κεκράκτες τα ανύπαρκτα δοντάκια τους χωρίς αναισθητικό για να θυμούνται πόσο θα έχουν πονέσει.