Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Μιχάλη Τσιχριτζ'η: Με χαρακτήρισες αλήτη και είμαι υπερήφανος γι αυτό Γιατί από κόρακα μόνο κρα μπορείς μα ακούσεις.

Έγραψα ότι στο καφενείο του Δασάρχη  έφαγαν μια γουρουνοπούλα και έκανε ένσταση ο κ. Ρομαντικός και λιτοδίαιτος πρόεδρος  και είπε ότι ο αλήτης  ( εννοούσες εμένα)έβαλε ένα γουρούνι όπως με πληροφόρησαν  στο δημοσίευμα που έκανε στο μπλοκ του . Ενώ εμείς φάγαμε αρνάκι. 
Αλήτης σημαίνει 
  1. άτομο που ζει στο περιθώριο, χωρίς εμφανή εισοδήματα, συχνά ρακένδυτο, που ίσως επαιτεί ή έχει αδήλωτους τρόπους να επιβιώνει, και που παράλληλα έχει κακό χαρακτήρα και εκμεταλλεύεται άλλους ανθρώπους 
Βέβαια όλα αυτά τα είπε όχι όπως κάνω εγώ  δημόσια αλλά στον δικό του χώρο. 
Αλλά έμαθα ότι επαναστάτησε ο κ. καθηγητής καλών τρόπων και μάλωσε φραστικά με τον καφετζή μια και ο κ. καθηγητής δεν ήθελε να ακούει όλα αυτά που ήταν ψέματα. Γιατί η γουρούνα ποτέ δεν έγινε αρνάκι. 
Γιατί ρομαντικέ πρόεδρε είσαι τόσο δειλός και επιλέγεις μεθόδους που ποτέ δεν μπορούν να σε εκθέσουν. Ενώ εγώ δημόσια σου τα λέω εσύ πάντα κρατάς πισινή και θέλεις να κάνεις όχι τον μάγκα γιατί αυτό δεν σου πάει αλλά  μόνο του ψιθυριστή 
Ενώ δημόσια σε κατηγορώ ότι δυο φορές δεν κυνήγησες το πρωτάθλημα και άφησες την πρώτη να το κατακτήσει η Θήβα. Και την δεύτερη φορά έκανες τα πάντα για να κατακτήσει την δεύτερη προνομιούχο θέση η Ηλιούπολη. 
Το να βρίζεις ρομαντικέ πρόεδρε στα παρασκήνια είναι πολύ εύκολο. Το δύσκολο είναι να απαντάς στις ερωτήσεις που σου θέτουν στη σκηνή. 
Και δεν σε  πληροφόρησαν αλλά με ΦΑΧ πάντα σου στέλνω αυτά που δημοσιεύω για την αφεντιά σου για να μη ισχυριστείς ότι δεν γνώριζες τι γράφω στο μπλοκ μου.