Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Γιώργος Φιλιππακόπουλος :Ο Πνευματικός μαζί με τους συνεργάτες του έκαναν την επανάσταση τους χωρίς τυμπανοκρουσίες




Στις εκλογές του 2007 για την ανάδειξη των νέων δημοτικών αρχόντων έβγαλα σε ραδιοφωνική μου εκπομπή τον υποψήφιο για το δημαρχιακό αξίωμα Αλέκο Πνευματικό που ομολογώ δεν τον γνώριζα σχεδόν καθόλου. Και άρχισε να μου λέει ότι όταν θα τον ψηφίσει ο λαός της Κορίνθου Δήμαρχο θα γεμίσει το δήμο με γήπεδα που δεν θα έχουν χώμα αλλά χορτάρι. Και μου τα έλεγε με μια πειστικότητα που φοβήθηκα ότι στο τέλος θα το πίστευα και εγώ. Και έκανα μια εκπομπή με πολύ ελαφριά καρδιά γιατί αυτά που μου έλεγε και όταν μου τα έλεγε έμοιαζαν για παραμυθάκια για πολύ μικρά παιδιά. Και πέρασαν από τότε οκτώ χρόνια και ο Αλέκος Πνευματικός άλλαξε την εικόνα του ποδοσφαίρου σε μορφή γηπέδων  που  με ανάγκασε να αισθάνομαι τύψεις γιατί έκανε περισσότερα από αυτά που είχε προβλέψει
 και εγώ δεν τον είχα πιστέψει.Αλλά εκεί που έπαθα την πλάκα της ζωής μου είναι όταν πήγα στο για να επισκεφτώ τον φίλο μου Γιώργο Φιλιππακόπουλο που είναι επάνω στα γήπεδα ο γενικός κουμανταδόρος. 
Ήταν τόσος μεγάλος ο ενθουσιασμός μου που έφυγα και πήγα στο σπίτι μου που είναι στο Λουτράκι και πήρα την κάμερα μου και την φωτογραφική μου μηχανή για να σας παρουσιάσω αυτή την κοσμογονία που γίνεται επάνω και στα γήπεδα ποδοσφαίρου αλλά και στην αλλαγή της εξωτερικής εμφάνισης του κλειστού γυμναστηρίου που αυτός που το έβλεπε εξωτερικά θα νόμιζε ότι ήταν κάτι προς κατεδάφιση Και σήμερα μας παρουσιάζει την εικόνα αυτή 

Προσθήκη λεζάντας




Αυτή είναι η νέα πρόσοψη του κλειστού με την προσθήκη του σύγχρονου ζεστού και ψυχρού αέρα. 
Έργα μακράς πνοής για τα νιάτα. 
Βέβαια εκεί υπάρχει ένας νέος άνθρωπος ο Παύλος που είναι γενικών  καθηκόντων και που είμαι βέβαιος ότι αγαπά τον τομέα ευθύνης του που είναι το κλειστό  και η πισίνα περισσότερο και από το σπίτι του. 

Και ερχόμαστε στο γήπεδο του ποδοσφαίρου. Ο μεγάλος μου προβληματισμός ήταν πως αυτός ο χώρος που υπήρχε πίσω από την εξέδρα από την πλευρά των φυλακών και κανένας δεν νοιαζόταν για να το αξιοποιήσει. Και σε δεκαπέντε μέρες θα είναι έτοιμο να δοθεί στα νιάτα για προπόνηση και αγώνες 
Και από έκπληξη σε έκπληξη και φτάσαμε στα αποδυτήρια των παικτών που ήταν όχι σε πρωτόγονη κατάσταση αλλά σε κατάσταση αχαρακτήριστη.  Που μου θύμιζαν όχι τρώγλες αλλά κάτι πιο χειρότερο. Και δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν εκεί μέσα να είχαν το θράσος να δέχονται ομάδες που ανήκουν στην Ελίτ του ποδοσφαίρου μας. 
Και εκεί μπήκε μπουλντόζα και να τι 
ήταν 



Κι να τι έγιναν. 



Και αναρωτιέμαι πως επαγγελματίες  δημοσιογράφοι όλα αυτά να μη τα έχουν πληροφορηθεί και να μαθαίνουν μόνο τα λεγόμενα κακά. Ρώτησα τον κ. Φιλιππακόπουλο πότε άρχισαν όλα αυτά τα έργα και μου έφυγε το τσερβέλο Αλλά ας αφήσουμε τον κ. Πρόεδρο να μας μιλήσει 
Φιλιππακόπουλος : Εμείς μάθαμε να δουλεύουμε χωρίς να παίζουμε τύμπανα για να διαφημιστούμε και να μας ψηφίσει ο λαός. Σε επτά χρόνια και μερικούς μήνες ο δήμος Κορινθίων έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ στην δημιουργία νέων γηπεδικών εγκαταστάσεων που δεν υπάρχει προηγούμενο ούτε θα μπορέσει να υπάρξει. Και βλέπω Νικηφόρε ότι οι υπάλληλοι που έχουμε πάρει με οχτάμηνες συμβάσεις μας βοηθούν με αποτέλεσμα τα έξοδα να μειώνονται .
Βάψαμε το γήπεδο σχεδόν με το 1| 5 του κόστους 
Στο Δήμο Κορινθίων Νικηφόρε εργαζόμαστε και αυτό που  δημιουργούμε το καμαρώνουμε. πρώτα εμείς. Και αυτό δεν γίνεται μόνο στον αθλητισμό αλλά παντού. Εσείς πάλι και μόνο εσείς παρουσιάσατε το τεράστιο έργο που έχει γίνει σε θέματα πολιτισμού εκτός του αθλητισμού. 
Εσείς αν θυμάμαι καλά παρουσιάσατε την βιβλιοθήκη και μου είπατε χαρακτηριστικά ότι εσείς ένας άνθρωπος του  βιβλίου πάθατε πλάκα με αυτά που βρήκατε στην δημοτική Βιβλιοθήκη 
Νικηφόρος: και για το  θεατρικό τμήμα του δήμου έπαθα πλάκα όταν παρουσίασα έναν άνθρωπο του Θεάτρου τον σκηνοθέτη  κ. Τζαβάρα. 
Φιλιππακόπουλος: Μα δυστυχώς για αυτούς που μας αμφισβητούν εμείς έχουμε κάνει την επαναστατική αλλαγή χωρίς τυμπανοκρουσίες επαναλαμβάνω. Και μια και δεν καταδέχονται οι επαγγελματίες δημοσιογράφοι να παρουσιάσουν το έργο όλων των συναδέλφων θα σας παρακαλούσα να πάτε παντού.γιατί την  αλήθεια μάλλον κάποιοι δεν θέλουν να φανεί. 
Και μας πολέμησαν όχι με έντιμα μέσα. Και τους καλώ όλους αυτούς να έρθουν να τους δείξω τι κάναμε εμείς την ώρα που έβγαινα στα διάφορα μπλοκ και προκαλούσαν δήθεν πανικό. Η αλήθεια όσο και να προσπάθησαν κάποιοι δεν μπόρεσαν να την σκεπάσουν με τις ανακρίβειες που είδαν το φως της δημοσιότητας. Προσωπικά τους λυπάμαι γιατί τώρα αλλά και τότε ήταν αξιοθρήνητοι.
Νικηφόρος Δέχομαι και τον αντίλογο αλλά επώνυμα και όχι ανώνημα όπως κάνουν κάποια φοβισμένα δειλά ανθρωπάκια