Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Τι λέει ο Ψαριανός για τη διαγραφή του -«Είναι σαν τα πραξικοπήματα...»

«Δεν το ήξερα. Είμαι σε μια πάρα πολύ ωραία κατασκήνωση στον Κάλαμο που έφερα την κόρη μου και με υποδέχθηκαν οι ομαδάρχες λέγοντας «γεια σας, από σήμερα ανεξάρτητος, ε;». Και τους λέω ότι δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει επιστολή Κουβέλη στον πρόεδρο της Βουλής ότι τίθεμαι εκτός κοινοβουλευτικής ομάδας. Είναι σαν τα πραξικοπήματα…»

Αυτό δήλωσε ο Γρηγόρης Ψαριανός στον Βήμα fm για τη διαγραφή του και πρόσθεσε:

«Δεν με πήρε ούτε ο Αναγνωστάκης, ως γραμματέας της ΚΟ για να μου πει τι έγινε, ούτε ο Κουβέλης, με τον οποίο έχω τόσο στενή σχέση επί 40 χρόνια και να μου πει: «Ξέρεις, Γρηγόρη μου, αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Κανείς».


Ο κ. Ψαριανός εξαπέλυσε επίθεση κατά του κ. Κουβέλη λέγοντας:

«Ό,τι πει ο Ιούλιος Καίσαρ. Ο πρόεδρος του κόμματος… Έτσι δεν είναι; Φιρμάνι δεν είναι; Χρυσόβουλο βυζαντινού αυτοκράτορος... Δεν το περίμενα, όμως. Διότι είχα εξηγήσει γιατί το κάνω και γιατί δεν υπογράφω ούτε την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ, η οποία ήταν να υπογραφεί από τη ΔΗΜΑΡ, αλλά επειδή 5-6 βουλευτές δεν την υπέγραφαν, ο πρόεδρος του κόμματος αποφάσισε να καταθέσει δική της πρόταση η ΔΗΜΑΡ. Αλλά θα συναθροιστεί με των άλλων και εγώ δεν ήθελα να συναθροιστεί η υπογραφή μου με αυτές του ΣΥΡΙΖΑ ή των Ανεξάρτητων Ψεκασμένων και να συμβάλω στα περίεργα παιχνίδια που παίζονται. Το θέμα της ΔΕΗ είναι πολύ σοβαρό ζήτημα».

















Σχολιασμός Νικηφόρου

Ο Γρηγόρης Ψαριανός είναι φίλος μου αφού είμαστε ποδοσφαιρικά ομοϊδεάτες Ανήκουμε στην μεγάλη οικογένεια των ΑΕΚτζήδων  Επομένως τον γνωρίζω πολύ καλά για να μπορώ να πω ότι ο άνθρωπος αυτός δεν έχει επάνω του ούτε ίχνος ιδιοτέλειας. Γιατί αν είχε με τις ραδιοφωνικές του ικανότητες αλλά και την δύναμη που έχει η πένα του σήμερα άνετα θα είχε πει αντίο στην φτώχεια.
Και εδώ θέλω να σας γνωρίσω γιατί χρησιμοποίησα το Νικηφόρος Γιατί είμαι ένας από αυτούς που θαυμάζουν τον Άρη Βελουχιώτη χωρίς να είμαι κομουνιστής.
Αλλά για να χρησιμοποιήσω το Άρης το θεωρούσα ιεροσυλία έβαλα του Νικηφόρου που μου είχε χαρίσει και τρία βιβλία του με τον τίτλο Αντάρτης στα βουνά της Ρούμελης.











γράφει στην αφιέρωση του ο Νικηφόρος " αυτές τις σελίδες για έναν αγώνα επιβλητικό σε πατριωτική έξαρση και ηρωισμούς που όμως η διαχείριση του υπήρξε πολιτικά οικτρή και το χειρότερο με τα διδάγματα από αυτή την διαχείριση να μένουν ασυνειδητοποίητα και αναξιοποίητα" 
Να γιατί ήθελα να ακούγομαι ως Νικηφόρος. Που ένας μπορώ να πω αντικομουνιστής δεν μπορώ να μη θαυμάζω όλους αυτούς τους γνήσιους πατριώτες που αγωνίστηκαν για να είμαι εγώ λεύτερος. 
Τώρα για τον εμφύλιο και άλλα πολλά και η πένα μου είναι αδύναμη αλλά και δεν μπορώ να περιγράψω πως οι συνεργάτες των Γερμανών πάλι μας διοίκησαν με διαφορετικά αξιώματα. 
Ο Νικηφόρος ήταν αδελφός της μάνας του Γρηγόρη που και αυτή ήταν αντάρτισσα
Ελάχιστοι όμως αυτό το γνωρίζουν. Ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν σημαία που ένας τρίτος συμπέθερος ήταν μέσα στο ...Πολυτεχνείο που έβγαλε τόσους πολιτικούς
Γεια σου ρε Γρηγόρη και μη περιμένεις από τους παραιτηθέντες στα όργανα που ήταν δικά του καλύτερη αναγνώριση Όσοι σε γνωρίζουν σε υπολογίζουν και αυτό είναι αρκετό.