Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Κάποιοι παίζουν σε πολλά ταμπλό γιατί μας περνάνε του χεριού των

Την περασμένη Παρασκευή είχα δεχτεί ένα παράξενο τηλεφώνημα και κάποιος «κύριος» μου ζήτησε να έρθει στο σπίτι μου για κάτι που τον αφορούσε. Στην κυριολεξία πάνω από δέκα χρόνια ο ¨ κύριος »αυτός είχε να έρθει στο σπίτι μου.
Μου πέταξε μια αστεία δικαιολογία (για κάποιο δήθεν δημοσίευμα μου που δεν θυμόταν πότε έγινε) και άρχισε να μου λέει πολλά και διάφορα και να μου κακολογεί κάποιους παράγοντες του ποδοσφαίρου.
Βέβαια γέλασα με την επίσκεψη αυτή γιατί άλλο σκοπό είχε.
Το τραγικό όμως της υπόθεσης είναι ότι ο «κύριος» αυτός τον είδα να πίνει σε κεντρικό ορθάδικο καφέ με δυο παράγοντες του ποδοσφαίρου που έβριζε περισσότερο.
Πληροφορώ τον επισκέπτη αλλά και πολλούς άλλους ότι είμαι ένας καλός άνθρωπος αλλά όχι αγαθιάρης όπως εννοείται στην πιάτσα.
Πληροφορώ τον κύριο ότι του λοιπού να προσέχει γιατί δεν είμαι εύκολος επειδή είμαι γιος χωροφύλακα.