Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

Γιάννη Σουρτζή :Πρώτα Πολεμάμε Και αν νικήσουμε ας βοηθήσουμε αυτούς που έστω και αργά κατάλαβαν τον εχθρό του Κορινθιακού ποδοσφαίρου Για να αναστυλωθούν τα ερείπια θέλει δουλειά και ανθρώπους που γνωρίζουν


Γιάννη Σουρτζή : Από φίλους δέχομαι πάντα ακόμα και παρατηρήσεις γιατί πιστεύω ότι είναι καλοπροαίρετες 
Αλλά και εγώ πρέπει να έχω την ευκαιρία να λέω τις απόψεις μου


ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ: Ο Γιάννης Σουρτζής μιλάει στο Νικηφόρο



Αυτή είναι μια φωτογραφία που έχει ξεπεράσει την φιλοσοφία των Κινέζων γιατί εδώ έχουμε κάθε φωτογραφιζόμενος  μόνος του αποτελεί χίλιες λέξεις. Όλοι αυτοί σου έπαιζαν τον φίλο και σε πούλησαν κατά τον χειρότερο τρόπο. Μπορεί πολλοί να πιστεύουν στην ανιδιοτέλεια σου αλλά σε κανέναν δεν επιτρέπω να πιστεύει περισσότερο από εμένα στο ελάχιστο.
Ναι βοήθησα τον Μιχάλη Τσιχριτζή να γίνει πρόεδρος της Ένωσης γιατί με εξαπάτησε. Και από τότε ζητάω συνεχώς συγνώμη. για την αστοχία μου αυτή. Και  έχω ορκιστεί να τον διώξω από την ένωση τον εικονικό ( ψεύτικο ) πρόεδρο Που νίκησε στις εκλογές του 2013 με Δούρειους Ίππους τους Πισιμίση -   Λαμπρινό ---και  πάλι το 2017 με τον Φάνη Σιτέ απροκάλυπτο Δούρειο Ίππο
Και   έτσι φτάσαμε να διοικεί την Ένωση ο πρόεδρος --προπονητής του ιστορικού Π Α Σ Κόρινθος ο αυτοαποκαλούμενος ο κ. Γ@Μ@Ω Και να έχει καταργήσει την πειθαρχική επιτροπή και την επιτροπή ορισμού διαιτητών και να υπάρχουν παράγοντες που να ξοδεύουν τα ωραία τους ευρώ και να έρχεται ο κ. Γ@Μ@Ω και να τους γελοιοποιεί
Γι αυτό φίλε Γιάννη Σουρτζή ζητώ την βοήθεια σου για να ξεκολλήσουμε από την Νοταρά 48 τον μεγαλύτερο λόγω κατασκευής εχθρό του ποδοσφαίρου Και για να το πετύχουμε αυτό δεν έχουμε την πολυτέλεια να διασπώνται οι δυνάμεις.

                                                                       




.