Δευτέρα 22 Ιουνίου 2020

Να προσέχεις John Papafaklis όταν διαβάζεις κείμενα δικά μου



Επειδή διαιτητεύει σωστά και τον επαινώ είμαι κωλοτούμπας γιατί δεν συνεχίζω να του ασκώ άσκημη κριτική  Ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζεις.  


Φίλαθλοι του ποδοσφαίρου με στοιχεία σας αποδεικνύω ότι σας δουλεύουν





Πριν λίγο καιρό τον έβριζες κι έγραφες τα χειρότερα μόλις σου είπαν τι πρέπει να γράψεις το έκανες αμέσως κατά τα αλλά η αλήθεια σε μάρανε .δημοσιογραφος δεν είσαι μάλλον η Κομανέτσι με τόση κωλοτουμπα

Ο Νικηφόρος απαντά


Δεν φταίω εγώ που δεν γνωρίζεις να διαβάζεις Θέλω να μου βρεις ένα υβριστικό μου κείμενο για να ζητήσω συγνώμη.Πάντα ασκούσα με στοιχεία κριτική. και ένας από αυτούς ήταν ο Ρούτση Που στην αρχή δεν σφύριζε σωστά και αυτό συνεχώς το έγραφα. Μετά από κάποιο χρονικό διάστημα ο διαιτητής Ρούτση ήταν υπόδειγμα. Με την δική σου λαθεμένη νοοτροπία έπρεπε να συνεχίσω να του ασκώ την ίδια κριτική για να μη δώσω το δικαίωμα να με χαρακτηρίσεις κωλοτούμπα και Κομανέτσι. Ξέχασες κάτι βασικό Αν συνέχιζα να γράφω τα ίδια ενώ ο διαιτητής  Ρούτση ήταν σωστός θα ήμουν ένας ψεύτης που θα προσπαθούσα να αποδείξω ότι ήμουνα σωστός. Αν βρεις ένα και σου πει ότι  με υπαγόρευσε ένα και να γράψω πάλι θα ζητήσω συγνώμη. 
Για τον προπονητή Σταύρο Τζαναβάρα έγραψα ότι τον θυμάμαι όταν αγωνιζόταν στην παιδική ομάδα του Τενεάτη. Και συμπλήρωνα ότι δεν τον γνωρίζω ως προπονητήΓια τον Γιώργο Τριαντάφυλλο εσύ τον χαρακτηρίζεις μεγάλο πρόεδρο.