Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Ο Νικηφόρος σχολιάζει πολιτικά Το θέμα είναι Κορινθιακό.


Νικηφόρος :Δεν ελπίζω  δεν περιμένω 

               ΤΙΠΟΤΑ
γιατί να μη είμαι λεύτερος να γράφω αλήθειες


Το απλό πόσο μεγάλο είναι 



Κορδώσης Χρήστος - Posts | Facebook Τον Χρήστο Κορδώση τον γνώρισα στο χώρο του ποδοσφαίρου και είμαι υποχρεωμένος να γράψω εδώ ότι πολλές φορές του άσκησα κριτική και δεν ήταν καθόλου καλή Ποτέ δεν μου έκανε το παραμικρό παράπονο Το αντίθετο όταν με συναντούσε με αντιμετώπιζε με τρόπο ευγενικό και πολιτισμένο


Γιώργος Πιέτρης" Μαζί με τον Π.Καλλίρη μπορούμε να αλλάξουμε...και ...Τον Γιώργο Πιέτρη ελάχιστες φορές τον έχω συναντήσει και δεν μπορώ να έχω γνώμη για την προσωπικότητα του. Δεν του χτύπησα ποτέ την πόρτα του για να μου δώσει κανένα διαφημιστικό πακέτο γιατί αυτή η κίνηση είναι ξένη σε μένα Οφείλω όμως πολλά στον αδελφό του Χρήστο που με έσωσε από τα χέρια του Μαυρονάσο που πήγε να με χειροτονήσει γιατί ως δημοκράτης γνήσιος που είναι δεν συμφώνησε με ένα δημοσίευμα μου.

Ο Νικηφόρος Σχολιάζει

Επαναστάτησα όταν διάβασα τον χαρακτηρισμό που έκανε μια δημοσιογράφος για τους δυο αυτούς πολιτικούς. Τους βάφτισε αντάρτες που σημαίνει κάτι το τελείως αντίθετο. Αφού η λέξης αυτή σημαίνει φέρνω αντιρρήσεις ακόμα και στην μάνα μου
Στις Δημοτικές εκλογές και οι δυο  βγήκαν με το ψηφοδέλτιο του Καλλίρη που μετά τις εκλογές και την επικράτηση  της Ν Δ πήρε  την θέση γενικού Γραμματέα Υπουργείου Και οι δύο είπαν όχι στη συνεργασία  με τον Δήμαρχο τον πρώτο πολίτη του Δήμου και το επανέλαβαν  σ ένα κομματικό στέλεχο που κοσμούσε την κρατική μηχανή.  Αν αυτό λέγεται ανταρσία και όχι υπακοή σε αρχές  που υπηρετώ οι λέξεις έχουν χάσει την σημασία των.
Θα ζητήσω να μου δώσουν συνέντευξη και ότι μου πουν θα το γράψω. Αλλά θα ήθελα να ρωτούσα τον κ. Δήμαρχο Κορινθίων γιατί δεν συνεργάζεται ο κ. Πιέτρης μαζί του