Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2014

Κύριε Ρεμαντά κύριε Βραχάτη :Δεν ελπίζω τίποτα δεν δεν φοβάμαι τίποτα Είμαι λεύτερος Νίκος Καζνατζάκης

Εμείς οι δημότες του Δήμου Λουτρακίου -Περαχώρας και Αγίων Θεοδώρων έχουμε την απαίτηση ( τώρα τι σόι απαίτηση μπορεί να έχουν δημότες με κομμένο το ένα χέρι από τον κ Στεριώτη είναι αλλού παπά ευαγγέλιο) να μάθουμε πως προέκυψε η οφειλή των τριών χιλιάδων οκτακοσίων ενενήντα έξη ευρώ και εξήντα τέσσερα λεπτά (3.896,64) που αυτό μεταφραζόμενο σε δραχμές μας κάνει 1.324.857.60 του καζίνο προς τον δημοσιογράφο - καφετζή Σπύρο Γιαλοψό .
Ποσόν που αντιστοιχεί σε 7,79 συνταξιούχους προνομιούχους των 500 ευρώ ή σε δραχμές 170.000 τον μήνα. 

Και να τα αποδεικτικά στοιχεία για την οφειλή.Πιστεύω ο πολύπειρος λόγω αρχαιότητας υπάλληλος του καζίνο κ. Γιάννης Βραχάτης που φέρει και τον τίτλο του επικοινωνιολόγου θα καταδεχτεί να μας απαντήσει. 
Δεν έχω απαίτηση από τον κ. Ρεμαντά γιατί όπως απέδειξα στο χθεσινό μου δημοσίευμα αυτός μόνο εντολές δίνει για τα πρωτοσέλιδα. 
Βέβαια όλοι σιωπούν γιατί δεν θέλουν να έρθουν αντιμέτωποι με τον κ. Γιαλοψό που είναι ένα από τα εξαπτέρυγα (στην μεταφορική έννοια σημαίνει πρόσωπα που περιβάλλουν έναν ισχυρό άνδρα )του κατεστημένου που διοικεί το Λουτράκι που εκεί διαμένουν οι κεφαλές του τόπου.Πολιτικές οικονομικές εκκλησιαστικές και αθλητικές. Και επειδή εγώ χρόνια αμέτρητα έχω παραβεί την συμβουλή της γιαγιάς μου να σέβομαι αυτούς που έχουν βούλα ( σφραγίδα) κάνω τον αγώνα μου. Και σφραγίδα έχουν ο πρόεδρος της κοινότητας ο Αστυνόμος και ο παπάς μια και η γιαγιά μου έζησε σε χωριό .Τώρα θα μου πείτε το καζίνο δεν έχει βούλα. Κάνετε πολύ μεγάλο λάθος Τον δήμαρχο ποιος τον βγάζει; Μα το καζίνο. Το 2006 ο Παύλου έχασε για ένα 4% να πάρει την εκλογή από την πρώτη Κυριακή. Ο φίλος μου ο Δημήτρης Πρωτονοτάριος τι ποσοστό πήρε το 2006 που κατέβηκε ως ανεξάρτητος; κάπου 12%  Τρεις φορές πάνω από το ποσοστό που είχε ανάγκη ο Παύλου. Ο κ. Πρωτονοτάριος είναι γιατρός στο καζίνο.  Το 2010 έχασε ο κ. Γκιώνης πιστεύω από ανικανότητα να ενημερώσει τον κόσμο. Γιατί αν πρόβαλε την επιτυχία του που ο Δήμος δεν έγινε προτεκτοράτο του Δήμου Κορινθίων δεν ήθελε τίποτα άλλο. Και ποιον είχε ο κ. Γκιώνης υπεύθυνο για την ενημέρωση του κόσμου: τον δημοσιογράφο Πουλακίδα φίλο του κ. Βραχάτη ( κατά τας γραφάς του κουβαδάκια) που έπαιρνε 30.000 ευρώ τον χρόνο ή σε δραχμές 10.200.000.και  που φρόντιζε να κρατά τους δημότες ανημέρωτους. Και είμαι βέβαιος αν συνέχιζε να έχει το γραφείο τύπου η κ. Παπακωνσταντίνου ο κ. Γκιώνης δεν θα έχανε την εκλογή. Και μετά ήρθε ο Λογοθέτης που είπε την ιστορική φράση " οι κεφαλές που διοικούν το καζίνο είναι υπάλληλοι του Δήμου"και παρεξηγήθηκαν και έτσι φτάσαμε να υπάρχει οφειλή του καζίνο στον κ. Σπύρο Γιαλοψό που τόσο ο κ. Γκιώνης όσο και ο κ. Παύλου τον έχουν καταγγείλει ότι χρηματίζεται. 
Θα ήθελα εδώ να φωνάξω με όλη την δύναμη της ψυχής μου " άθλιο κατεστημένο που χρόνια αμέτρητα διοικείς αυτό τον τόπο θα σε πολεμήσω ακόμα και με τα νύχια μου μια και τα δόντια μου λόγω ηλικίας δεν είναι τόσο γερά. 
Και σας ενημερώνω  ότι είμαι επικίνδυνος γιατί γνωρίζω ότι κάθε νίκη από χιλιάδες ήττες είναι καμωμένη.