Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Κύριε Τσιχριτζή και δημοκράτης είμαι και φτωχός και δεν μπορώ να πληρώνω για να σε παρακολουθώ...



Στην οδό Νοταρά 48 έχουν μαζευτεί το εκτελεστικό γραφείο της ένωσης και έχουν μετατρέψει την ένωση σε καφενείο και με προβληματισμούς. 
Που μαθαίνει ο Σκούρτης ( έτσι με αποκαλεί ο χοντρόπετσος πρόεδρος) όλα αυτά . Και ιδίως τις συναντήσεις που έκανα με τον Κούγια στον Ισθμό 
Και κατέληξε ότι θα έχω κανένα πιτσιρίκι να τον παρακολουθεί. Δίνοντας κάποιο χαρτζιλίκι. 
Πρώτο δεν υπάρχει μονόλεπτο κ. Πρόεδρε και για τον λόγο αυτόν έκανα και έρανο για να αντιμετωπίσω τα δικαστικά έξοδα. Και πιο πιτσιρίκι θα μπορούσε να σε παρακολουθούσε όταν θα τρόμαζε μόλις σε έβλεπε. 
Μετά πήγαν να γελοιοποιήσουν το ποίημα μου που του είχα γράψει προτείνοντας κάποιος να πάει σε διπλανό ζαχαροπλαστείο να αγοράσου κοκάκια ( το χαϊδευτικό  του Κοκ) για να γλυκαθούν . Και ο λιτοδίαιτος πρόεδρος βρήκε σωστή την πρόταση και είπε γελώντας με αυτό το αυθόρμητο τρόπο που θυμίζει να βρυχάται λιοντάρι  Ναι ωραία αλλά εμένα θα μου φέρεις μεγάλο κοκ. Πολύ σωστά γιατί το μικρό θα έμπαινε σε κανένα χαλασμένο δόντι του 
Από τις 9 Δεκεμβρίου κ. πρόεδρε γνωρίζεις πόσες μέρες έχουν μείνει;