Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Αυτούς πρέπει να τιμάτε κ. Τσιχριτζή και όχι τους ψηφοφόρους σου

Δυο κατηγορίες επαγγελμάτων σπανίζουν στη χώρα μας. Να βρεις υδραυλικό και ένστολο αστυφύλακα να κυκλοφορεί  μέσα στον κόσμο. Την περασμένη Πέμπτη χρειάστηκα υδραυλικό και πήρα τηλέφωνο τον φίλο μου τον Ανδρέα Σιώκο-- τον πρόεδρος πάλε ποτέ του Ολυμπιακού Λουτρακίου που είπε το ιστορικό δεν έβαλε μονόλεπτο για την ομάδα --που μου έστειλε έναν .
Μόλις του άνοιξα την πόρτα μου είπε "καλημέρα Νικηφόρε" Νόμισα ότι θα του το είχε πει ο Ανδρέας. Αλλά πριν να ολοκληρώσω την σκέψη μου συμπληρώνει" ...σας παρακολουθώ συνεχώς γιατί μου αρέσει που λέτε αυτά που γίνονται στο χώρο του ποδοσφαίρου. Γιατί πρέπει να ξέρετε ότι ονομάζομαι Λάζαρος Ρίζος  παίζω ακόμα ποδόσφαιρο στην ομάδα του Κουταλά. Μαζί με τα δυο παιδιά μου.
Και με εκλεκτούς φίλους όπως ο καθηγητής των φυσικών Παντελής Κανάκης.ο ιδιωτικός υπάλληλος Γιώργος Κεφάλας  Ο φοιτητής Λευτέρης Δέδες Ο Γιώργος Τσουμάνης υδραυλικός  Και ο Χαράλαμπος Κλουβιδάκης ιδιωτικός υπάλληλος πηγαίνουμε στον Κουταλά και στην κυριολεξία ευχαριστιόμαστε το ποδόσφαιρο Το άθλημα που αγαπώ και το υπηρετώ  ανιδιοτελώς από το 1988 είκοσι έξη χρόνια'
Διαβάζω ότι η ένωσης βραβεύει και μάλιστα μερικούς άσχετους και όμως κανένας δεν σκέφτηκε να ψάξει και να βρει αυτούς τους πραγματικούς εργάτες του ποδοσφαίρου.
Και ξέρετε γιατί δεν το κάνει; Γιατί ο ανιδιοτελείς στους ιδιοτελείς  που διοικούν το Κορινθιακό ποδόσφαιρο είναι επικίνδυνοι