Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Κύριε Τσιχριτζή μέχρι αύριο θα σας περιμένω να δημοσιεύσετε τα έσοδα σας της τελευταίας δεκαετίας

Αύριο  μοναδικέ μου πρόεδρε λήγει η προθεσμία που σου είχα δώσει για να μας  παρουσιάσεις τις οικονομικές σου δηλώσεις προς την εφορία και τους οικονομικούς απολογισμούς της Κορίνθου μαζί βέβαια με τις εκθέσεις των εξελεγκτικών επιτροπών για να δούμε αν υπάρχει το απαιτούμενο κεφάλαιο με το οποίο θα μπορούσες να καλύψεις τα έξοδα της ομάδας από την μια και από την άλλη αν το χρονικό αυτό διάστημα απέκτησες περιουσιακά στοιχεία.
Γιατί δεν είναι ανάγκη να επαναλαμβάνουμε το χιλιοειπωμένο  για την γυναίκα του Καίσαρα. Επίσης ζητήσαμε να έχουμε διευκρινήσεις για κάποιο τιμολόγιο που η ομάδα της Κορίνθου αναγκάστηκε να πληρώσει πρόστιμο Στις 26 Νοεμβρίου είμαι λοιπόν λεύτερος να ζητήσω από τις αρμόδιες υπηρεσίες αφού εσύ δεν μας έκανες την τιμή να μας παρουσιάσεις τα στοιχεία αυτά
 Και αυτό το κάνω μόνος μου χωρίς να χρησιμοποιήσω υποτακτικούς ( που βέβαια δεν έχω ) για να τους βάλω μπροστά.
Και αυτούς τους δικαστικούς αγώνες τους κάνω με εράνους γιατί εγώ δεν έχω τα έσοδα τα δικά σου κ. πρόεδρε. Να διοικώ την ομάδα της Κορίνθου και ταυτόχρονα να χτίζω παλάτια.
Ναι το λέω με υπερηφάνεια αν δεν με βοηθήσουν οι υποψήφιοι του ψηφοδελτίου της Νέας Πορείας και διάφοροι φίλοι εγώ δεν μπορώ να αντεπεξέλθω.
Και είναι καιρός να θυμηθείτε τα όμορφα λόγια των Κρητικών Το χρέος παλιώνει αλλά δεν λιώνει...