Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

Δεν υποφέρνω να βλέπω το άδικο να πνίγει το δίκιο Μακρυγιάννης

Κύριε Τσιχριτζή με αναγκάσατε να ζητήσω την οικονομική βοήθεια των υποψηφίων του ψηφοδελτίου του Παναγιώτη Λαμπρινού για να αντιμετωπίσω τα έξοδα του δικαστηρίου Γιατί εγώ έχω ως μοναδικό μου έσοδο την σύνταξή μου και η οποία δεν φτάνει μετά το μεγάλο κουτσούρεμα που την έκαναν 
Έστειλα λοιπόν μια επιστολή στους υποψηφίους αλλά και στους φίλους με την οποία ζητώ να με βοηθήσουν με την παρουσία τους στο εφετείο αλλά και οικονομικά  για να αντιμετωπίσω τα δικαστικά έξοδα  Για να αποδείξω ότι οι υποψήφιοι που εγώ υποστήριξα είναι κύριοι και όχι αλήτες που με την ένορκη κατάθεση προσπάθησε να τους παρουσιάσει ο κ. Ιατρού. Και ομολογώ ότι θα είμαι ευτυχής που θα σας αντιμετωπίσω στις 9 Δεκεμβρίου στο Εφετείο και την αφεντιά σας για πρώτη φορά μια και δεν καταδέχεστε να απαντήσετε στα τόσα ερωτήματα που σας  έχω κάνει κατά καιρούς  . Γιατί ο κατηγορούμενος έχει το δικαίωμα να κάνει ερωτήσεις.κατά την διαδικασία