Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2014

Έχουν το θράσος και να με προκαλούν


Τόλμησα και έγραψα στο μπλοκ μου 


:Όταν δεν πηγαίνει καλά μια ομάδα την πληρώνει πάντα ο προπονητής. 
Ποτέ η διοίκησης και ούτε και οι παίκτες Έτσι λοιπόν λειτούργησε και στην περίπτωση του γνωστού προπονητή Θανάση Τζαμουράνη ο νόμος του ποδοσφαίρου Που τις νίκες τις επιτυγχάνουν οι παίκτες και η διοίκηση. Μια και η νίκη έχει πολλούς πατεράδες.Και έρχεται και την ήττα  την χρεώνεται ο μοναδικός υπεύθυνος που είναι ο προπονητής που δεν συνδέεται με την ομάδα με συγγένεια αίματος 
Έτσι λοιπόν και ο συμπαθέστατος Θανάσης Τζαμουράνης είδε την πόρτα της εξόδου μετά το 4-0 στην τελευταία αγωνιστική με την ομάδα της Κορίνθου. 
Αλλά όμως ο προπονητής περίμενε να έρθουν οι παίκτες του και απουσιάζει ένας εκ των βασικών. Και κάνει την ερώτηση σε μέλος του Δ Σ του Ολυμπιακού που είναι ο παίκτης και αυτός απαντά Τον έχει τιμωρήσει η διοίκηση. Χωρίς να λάβει μέρος στην διαδικασία ο προπονητής Και την ευχή σου παππούλη γιατί μόνο με αυτή μπορεί να σωθεί το ελληνικό ποδόσφαιρο. 


Και χθες Σαββάτο είχαμε συνέχεια 

Και χθες το πρωί που πήγα να ανάψω ένα κερί στην Παναγιά την Γιάτρισσα μέσα στον Ναό ήταν και ο αντιπρόεδρος της ομάδας του Ολυμπιακού Λουτρακίου κ. Παρασκευάς Δαρκαδάκης που μόλις βγήκα  έξω από την εκκλησία και ευρισκόμενος στα σκαλοπάτια με πλησίασε και με βλοσυρό ύφος μου είπε 
"πριν να δημοσιεύετε να ρωτάτε και την άλλη πλευρά" Κατάλαβα για να χρησιμοποιεί πληθυντικό ήθελε να δώσει επισημότητα σε αυτά που έλεγε . 
Και συνέχισε " Εγώ ο ίδιος ενημέρωσα τον προπονητή και τον γυμναστή για την τιμωρία του ποδοσφαιριστή " 
Και εγώ του έκανα μια απλή ερώτηση " όλα αυτά εν αγνοία του προπονητή .
Και η απάντηση του  Βεβαίως γιατί εμείς είμαστε διοίκηση. 
Μετά από αυτό έπρεπε να σταματήσω και να μη δώσω συνέχεια αλλά με πειράζει πολύ η θρασύτητα που έχουν κάποιοι  που νομίζουν ότι επειδή είναι γηγενείς Λουτρακιότες και έχουν παίξει και ποδόσφαιρο στον Ολυμπιακό της πόλης των κανένας δεν έχει το δικαίωμα να πει και το όνομα του. 
Όταν με διέγραψαν από τον Ολυμπιακό και πήγα στην γενική συνέλευση να μιλήσω ό κ. Δαρκαδάκης με απαγόρευσε με την τοποθέτηση που έκανε και από το σώμα έγινε αποδεκτή.
Αφού λοιπόν νοιάζεται για την ομάδα που φόρεσε την φανέλα της πρέπει να γνωρίζει  ότι από το 2001 μέχρι το 2010 έχουν ξοδευτεί πάνω από 2.000.000 ευρώ ή σε δραχμές 680.000.000 για την ομάδα του Ολυμπιακού και σήμερα κινδυνεύει με διάλυση. Γιατί δεν νομίζω ότι σήμερα υπάρχει Ολυμπιακός όταν στο τοπικό πρωτάθλημα  και μέχρι την ενδέκατη αγωνιστική  έχει τα παρακάτω αποτελέσματα 

Παννεμεατικός --Ολυμπιακός -=0-1
Ολυμπιακός --Κόρινθος 06= 1-0
Πανκαμαριακός --Ολυμπιακός = 0-1 

Αστέρας Δερβενίου -- Ολυμπιακός = 0-0 
Ολυμπιακός --Τενεάτης = 1-1 
Θύελλα Πετρίου -- Ολυμπιακός = 4-0 
Κόρινθος --Ολυμπιακός = 4-0 
Ολυμπιακός -- Α Ο Ζευγολατιού= 1-5 
Ηρακλής Ξυλοκάστρου -- Ολυμπιακός= 2-1 
Ολυμπιακός --Πέλοπας = 0-1
Ολυμπιακός --Κύψελος = 1-2 

Και σας πείραξε κ. Δαρκαδάκη το δικό μου σχόλιο όταν όλα αυτά τα κάνετε εσείς για να διώξετε τον προπονητή Θανάση Τζαμουράνη. 
Γιατί δεν είναι δυνατόν την μια αγωνιστική ο ποδοσφαιριστής Σομποτης να είναι τιμωρημένος και την άλλη να είναι στη διάθεση του προπονητή Αυτά στερούνται σοβαρότητας. 
Και σας πείραξε το σχόλιο μου και δεν κοκκινίζετε με την στάση που κρατάτε σε όλα αυτά που κατά καιρούς έχω καταγγείλει 

1--Απουσιάζουν από το ταμείο της ομάδας 163.700 ευρώ σύμφωνα με αυτά που έγραψε ο ορκωτός λογιστής ο ορισθείς  από την ανακρίτρια και όχι από εμένα. 

2--Μέχρι και παράνομο λαχειοφόρο αγορά έστησαν για να τα οικονομήσουν 

3-- Θα θυμόσαστε δε την μεταγραφή του Νίκου Κουσκουνά  που τον έδωσε η διοίκηση 20.000 ευρώ όσα πλήρωσαν για να πάρουν έναν γυρολόγο για ένα χρόνο. 

4-- Σας έστειλα μια επιστολή για να διαβαστεί στη γενική Συνέλευση και δεν διαβάστηκε γιατί πρόεδρος ήταν ο κ. Κ. Λάμπρου που είναι κατηγορούμενος μαζί με άλλους τρεις για τα χρήματα που απουσιάζουν από το ταμείο της ομάδας. 

5-- Σας ζήτησα κάποια στοιχεία και μου απαντήσατε ότι δεν μπορείτε να μου τα δώσετε γιατί χάσατε τα βιβλία 

6-- Είχατε και την θρασύτητα να με ρωτήσετε γιατί την συγκεκριμένη περίοδο ζήτησα τα στοιχεία αυτά. 

Γνωρίζω ότι είσαστε μια παρεούλα δεμένη και εμείς είμαστε η παραφωνία. 
Γι αυτό σας πείραξε το σχόλιο μου Που σημαίνει ότι έσταξε η ουρά του γαϊδάρου 
Γνωρίζω ότι μου έχει κάνει μήνυση ο κ. Μαυρογόνατος άλλο μέλος της παρεούλας. Πήγα στο δικαστήριο χωρίς δικηγόρο αλλά δείλιασε η γυναίκα μου. 
Στις 19 Μαρτίου είμαι βέβαιος ότι η παρεούλα θα έχει κατέβει στο Ναύπλιο γιατί στο τέλος θα με βγάλετε κατηγορούμενο
Κύριε Δαρκαδάκη  οι μαγκιές εκεί που σε παίρνει .