Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Ότι γράφω είναι αληθινό και δεν επιτρέπω σε κανέναν να το αμφισβητήσει

Κάποιος υποστηρίζει ότι " ...όταν γνωρίζεις αντί ν αμφιβάλεις τότε θ ανακαλύψεις μέσα σου ικανότητες που είναι απαραίτητες για να εκπληρώσεις τον σκοπό σου."
Και εγώ όταν γράφω κάτι το γνωρίζω. Και όταν έρθει ο τρίτος και προσπαθεί να με προβληματίσει βάζοντας αυτά που μόνος έχω εξακριβώσει υπό αμφισβήτηση δεν γίνομαι θηρίο ( γιατί πλέον αυτά έχουν μάθει σωστά να συμπεριφέρονται ) αλλά ένας κακομαθημένος άνθρωπος ( που έχει μόνο δικαιώματα αφού είναι σταλμένος από την υπέρτατη εξουσία για να εξετάσει και να αποδώσει δικαιοσύνη. )
\Και όλα αυτά τα γράφω και με φανατισμό υποστηρίζω ότι δεν έχω συναντήσει  από το 2006 που του έκανα του κ. Δημάρχου δυο  ραδιοφωνικές  εκπομπές . Τον κ. Σταυρέλη δεν θυμάμαι ποτέ να έχω αλλάξει απλό χαιρετισμό.
Και έρχονται ορισμένοι που και το όνομα τους μου λένε να αμφισβητήσουν αυτά που υποστηρίζω.
Και κάποιοι που κρατάνε την ανωνυμία τους να με χαρακτηρίσουν ψεύτη. Και αυτό το ανέχομαι γιατί κάπου πρέπει να ξεσπάσει ο άνθρωπος.Αλλά όμως να γράφει με μήνυμα του ότι έχω μπει στο παχνί του κ. Πνευματικού αυτό το θεωρώ ότι μη έχοντας επιχειρήματα να με απαντήσουν χρησιμοποιούν εναντίον μου μεθόδους που οι ίδιοι έχουν κάνει επιστήμη.
Περιμένετε και θα σας το αποδείξω όταν ο κ. Σταυρέλης δεν ακολουθήσει το σωστό τρόπο ενημέρωσης.  Το ότι σιωπά ο κ. Πνευματικός σε μια επιστολή μου και σε μερικά τηλεφωνήματα δεν μπορώ να τον κατηγορήσω γιατί δεν είναι αυτό το αντικείμενο του Και όταν τον πιέζουν οι ευκαιριακοί φίλοι ντου να μη έχει καμία σχέση μαζί μου
.Από τον κ. Σταυρέλη όμως  έχω απαιτήσεις γιατί σύμφωνα με τον Αμερικανό πολιτικό THOMAS JEFFERSON " ...η πληροφορία είναι το νόμισμα της δημοκρατίας¨
Και θεωρώ απαράδεκτο να δίνει συνέντευξη ο κ. Σταυρέλης και να μη καλεί έστω και τον ερασιτέχνη δημοσιογράφο Νικηφόρο.