Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Κύριε Σταυρέλη και εμείς είμαστε εδώ

Μάθαμε ότι είσαστε ο εκπρόσωπος τύπου του Δήμου Κορινθίων  που προσωπικά έχω φριχτά παράπονα από τον κ. Δήμαρχο που επιδεικτικά με αγνοεί.
Γιατί προσπάθησα να τον πλησιάσω αλλά επί ματαίω. Από εσάς έχω την απαίτηση τώρα από τα νέα σας καθήκοντα να ενημερώνεται το μπλοκ μου γιατί είμαι βέβαιος ότι δεν έχετε φίλους που να σας εμποδίζουν την ενημέρωση αυτή που ίσως να  έχει ο κ. Δήμαρχος.
Δεν ζητώ τίποτα και από κανέναν. Αλλά και εγώ έχω μπλοκ που διαβάζεται. Και έχω τα ίδια δικαιώματα που έχουν και οι άλλοι.
Βέβαια αυτή η απομόνωση δεν με εμποδίζει να έχω πάρει θέσεις υπέρ της πλειοψηφίας που διοικεί τον δήμο Κορινθίων
Και αυτό δεν το κάνω  όχι για να σας κολακεύσω αλλά γιατί με υποχρεώνουν οι αρχές που με πίστη υπηρετώ. Και όπως παρατηρώ κανένας δεν τόλμησε να ακουμπήσει τα θέματα που με κάθε λεπτομέρεια έγραψα στο μπλοκ μου. Και μπορώ άνετα να σχολιάζω αυτά που θεωρώ απαράδεκτα να δημοσιεύονται γιατί κανένας δεν μπορεί να μου τραβήξει το χαλί γιατί ποτέ δεν έχω.